Stichting GeefGratis doneert mini-laptops aan Simavi

Geplaatst 5 aug. 2010 11:23 door Jordan van Bergen

De stichting GeefGratis heeft 5 mini-laptops gedoneerd aan Simavi. Harma Smit, Relatiebeheer, overhandigde de laptops aan Bouwe-Jan Smeding, hoofd van de projectafdeling, tijdens de kerstlunch.

Voor Smeding kwamen de laptops als een complete verrassing: “Deze mini-laptops zijn een geweldige gift voor alle projectmedewerkers die af en toe op reis gaan. Zij kunnen nu licht reizen en hebben wel alle relevante informatie bij de hand om hun werk goed te kunnen doen.”

Volgens Jordan van Bergen, voorzitter van Stichting GeefGratis was dat ook één van de redenen voor deze donatie: “Ieder jaar willen we een goed doel een blijk van waardering geven. Vorig jaar hebben we de eerste AED in Grave ter beschikking gesteld aan Stichting Kies voor Leven. Dit jaar hebben we gekozen voor Simavi. Met deze donatie is het voor de projectmedewerkers van Simavi eindelijk mogelijk met lichtgewicht laptops hun werk te doen bij de lokale partners in ontwikkelingslanden.”

Voor meer informatie over GeefGratis kijkt u op: www.geefgratis.nl.
Zie website Simavi voor het bovenstaande bericht: http://www.simavi.nl/simavi/webStdPages.do?pageid=607407